Cauta

Procedura de reclamatii

Procedura de reclamatii.

Formular de reclamații DOC

Formular de reclamații PDF

 

 - Vă rugăm să complectati formularul  de reclamație, unde furnizați o descriere detaliată a defectului, vă rugăm, cât mai exact posibil și cum se manifestă eroarea. Cu cât primim informații mai detaliate de la dvs., cu atât va fi mai ușor să faceți o reclamație și să o trimiteți la adresa noastră de e-mail: info@profiscule.ro

(În cazul în care doriți să utilizați o altă metodă de reclamație - reparații directe la un centru de service autorizat, vă rugăm să consultați întotdeauna această metodă la noi.)

- Dacă este un produs în care este necesar (parolă, amprentă digitală, identificare a feței etc.) să accesați sistemul, astfel încât centrul de service să poată testa produsul complet pentru analize aprofundate și reparații ulterioare, înainte de a ne trimite produsul către noi asigurați-vă că deblocați și dezactivați toate aceste caracteristici de siguranță.

În caz contrar, va trebui să vă trimitem dispozitivul înapoi pentru deblocare, astfel încât timpul de reclamatie se prelungeste inutil.

- Ambalati bine produsul pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului. Nu uitați să împachetați accesorii cu produsul dacă produsul îl conține, deoarece este important pentru un diagnostic perfect al unei erori de produs și fără componentele acestuia nu este posibil să revendicați produsul.

- Nu uitați să atașați protocolul de reclamatie scris si cu factura, care servește drept certificat de garanție și, de asemenea, dovada achiziționării produsului.

-Dupa primirea formularului de reclamatie un operator va lua legatura cu Dvs pentru a stabili data si ora cand sa vina curierul pentru a ridica coletul direct de la adresa Dvs.Va rugam sa nu trimiteti coletul nicaieri fara sa ne anuntati.Costul transportului este suportat de noi numai in cazul in care trimitem noi curierul pentru a ridica coletul,sau pot exista întârzieri în livrare și acest lucru va prelungi inutil timpul pentru care produsul dvs. va fi reparat.

- Ne vom ocupa de reclamația dvs. în termen de 30 de zile de la primirea produsului. Dacă este necesar, nu ezitați să ne contactați și vă vom oferi cu plăcere informații despre reclamația dvs. în curs.

Dreptul cumpărătorului la o reparație gratuită în garanție expiră:

- nedeclararea defectelor evidente la primirea mărfurilor;

- expirarea perioadei de garanție a mărfurilor,

- deteriorarea mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător;

- utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund umidității lor, efectelor chimice și mecanice asupra mediului natural;

- manipularea neprofesionistă, manipularea sau neglijarea îngrijirii bunurilor;

- deteriorarea mărfurilor prin încărcarea excesivă sau utilizarea contrară condițiilor stabilite în documentație, principii generale, standarde tehnice sau standarde de siguranță sau reglementări de securitate în vigoare în UE,

- deteriorarea bunurilor în urma unor evenimente inevitabile și / sau imprevizibile;

- intervenție neprofesionistă, daune în timpul transportului, daune cauzate de apă, incendiu, electricitate sau alte forțe majore;

- interventia unei persoane neautorizate.

Vom încheia reclamația dvs. într-unul din următoarele moduri, despre care veți fi informat prin e-mail sau telefon:

1. prin predarea bunurilor reparate

2. prin schimbarea produsului

3. prin returnarea prețului de cumpărare a mărfii

4. prin plata unei reduceri rezonabile la prețul bunurilor

5. respingerea motivată a reclamatiei

Filtre
Sort
display