Cauta

Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

 

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile. Aceste prevederi se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta.

 

1 Informatii administrator magazin online

o   Site-ul www.profiscule.ro este administrat de catre Letter sounds s.r.o. cu sediul in localitatea: Chudenická 1059/30, Praha 10 – Hoštivař, 102 00     ,NR INREGISTRARE: 08260982, CUI: CZ08260982, Tel: +40748925086 email: info@profiscule.ro

  

2CONTINUTUL

  •          Se refera la orice informatie vizuala, scrisa sau notificare aflate pe SITE sau trimise prin intermediul emailului.
  •          Imaginile folosite si textele de pe SITE au caracter informativ si pot varia sau diferi ocazional fata de caracteristicile produselor prezentate.
  •          Firma nu își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea informatiilor referitoare la caracteristicile produselor prezentate pe site. Aceste informații sunt preluate/puse la dispoziție de producători/furnizori
  •           Este exclusiv cu titlu de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala a                                                     FIRMEI. Acest lucru este valabil si in cazul in care producatorii produselor isi schimba    prezentarea produselor fara nicio notificare prealabila.

3 CONTRACTUL

  •          se refera la obligatia FIRMEI de a furniza produsele clientului care a facut o COMANDA sau obligatia FIRMEI de a furniza produsele solicitate de client printr-o COMANDA, dupa ce COMANDA a fost confirmata de FIRMA.
  •          Notificarea primita pe email imediat dupa plasarea online a COMENZII nu este considerata o confirmare si, drept urmare, nu este considerata un CONTRACT.
  •          COMANDA este considerata CONTRACT intre parti in momentul in care a fost confirmata de operatorul Firmei.
  •          Desfacerea unui CONTRACT se face prin notificarea FIRMEI de catre CLIENT in temeiul termenilor legislatiei in vigoare sau de catre FIRMA cu notificarea CLIENTULUI, in cazul in care COMANDA nu poate fi onorata din motive intemeiate, fapt care implica restituirea sumei in cazul comenzilor pre-platite.
  •          Vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din contract dacă a apărut o eroare pe site, de exemplu în nume, descriere sau preț. În acest caz, suma plătită va fi rambursată fără întârzieri,după preluarea produsului de către curierul nostru.

4      Comenzi

 

  •          COMANDA se refera la actiunea de a solicita produse sau servicii folosind butonul "Finalizeaza comanda" din cosul de cumparaturi.
  •          COMANDA este considerata CONTRACT intre parti in momentul in care a fost confirmata de operatorul Firmei.
  •          O comanda se poate plasa

A)   Pe SITE

B)   Telefonic

C)   Prin mail

 

5 Preturi, modalitati de plata, facturare

  •          Preturile sunt afisate in Ron pe pagina dedicata fiecarui produs ,firma nu este platitoare de TVA preturile afisate pe site nu contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare.
  •          Cheltuielile de livrare si ambalare vor fi asfisate dupa adaugarea adresei de livrare
  •          Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
  •          Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.Pe baza informatiilor detinute si a celor furnizate  de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate.
  •          Coletele se trimit cu plata ramburs,Plata se face in momentul livarii la curier,daca nu a fost stabilit altfel
  •          Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans sau o combinatie avans si ramburs, pentru unele comenzi, in functie de tip sau natura produselor
  •          Cumparatorul devine posesor dupa preluare si achitare la curier

6. Program de lucru, livrari, termene

  •          Comanda poate fi plasata in orice moment dar perioada de procesare si confirmare este de Luni pana Vineri in intervalul orar 9-17, exceptand sarbatorile legale.
  •          Termenul de livrare pentru produse este de o saptamana din momentul confirmarii .
    Livrarile se efectueaza, prin curierat rapid Fan Courier
  •          Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmei de curierat.
  •          In momentul ridicarii produsului de la curier,clientul este obligat sa verifice integritatea ambalajului,sau orice semn care ar indica deteriorarea produsului.
  •          Daca observati ca ambalajul este deteriorat va rugam sa scrieti un proces de constatare la curier inainte sa preluati coletul si sa ne anuntati si pe noi la adresa de email: info@profiscule.ro sau la numarul de telefon +40748925086
  •          Necesitatea de a contacta vanzatorul in 24 de ore apare si in cazul in care observati un defect dupa preluarea produsului de la curier, de aceea va rugam sa verificati fiecare colet primit cat mai curand posibil
  •          Vanzatorul nu este responsabil de cresterea costurilor pentru expeditie,daca coletul a fost redirectionat sau nu sa putut face livrarea din partea clientului

7 Garantii si Reclamatii

  •          Firma garanteaza ca produsele livrate sunt originale, sigilate ( în forma în care provin de la parteneri) si însotite de factura fiscala, chitanta ( eliberata de administrator sau firma de curierat)
  •          Vânzătorul va fi răspunzător fata de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a primit mărfurile:

o   Produsele au proprietățile negociate de părți și, caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau așteptate de cumpărător cu privire la natura mărfurilor.

o   Produsele sunt potrivite pentru scopul declarat de vânzător sau pentru care sunt utilizate de obicei,bunuri de acest fel

 

  •          Garantia oferita pentru produse este de 24 de luni, pentru persoane fizice si 12 luni persoane juridice
  •          O reclamatie se poate face prin formularul de reclamatii disponibil pe site,prin email sau telefon
  •          Reclamatia nu se aplică defectelor pe care cumpărătorul le cunoștea înainte de a confirma comanda și pentru care cumpărătorul a primit o reducere. De asemenea, reclamația nu se aplică daunelor cauzate chiar de cumpărător prin utilizare necorespunzatoare sau din neglijentă.
  •          In unele cazuri reclamatia poate fi solutionata si la un service autorizat partnerer numai dupa instiinatrea si acordul vanzatorului.
  •          Nu trimiteți produsul nicăieri atunci când faceți o reclamație! După trimiterea formularului de reclamație sau după comunicarea cu operatorul nostru,trimitem noi un curier pentru a ridica produsul.
  •          Inainte de a preda produsul curierului trebuie sa fie ambalat bine sa nu se deterioreze in momentul transportului
  •          Declaram pe proprie raspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viata si sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului ca produsele livrate nu pun în pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE si 1999/45/CE

 

8 Informatii privind exercitarea dreptului de retragere din contract

Conform OUG 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati în termen de 14 zile,daca cumparatorul este persoana fizica. Perioada de retragere expira dupa 14 zile începând de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, în posesia fizica a produselor.

  •          Daca va gânditi sa returnati produsul, nu îl utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumparare.

 

  •          Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

 

  •          Daca doriti sa returnati produsul,complectati si trimiteti formularul de retragere din contract, pe adresa de email: info@profiscule.ro .dupa care un operator va lua legatura cu dvs pentru a stabili detaliile legate de ridicarea produsului.

 

  •          Nu trimiteti produsul nicaieri,dupa informare trimitem noi curierul pentru a prelua produsul.Produsul trebuie ambalat corespunzator impotriva deteriorarii din transport.vanzatorul isi rezerva dreptul pentru a solicita o compensatie financiara pentru deteriorarile cauzate de cumparator

 

  •          De asemenea, este posibil să vă retrageți din contract înainte ca să primiti produsul. Într-un astfel de caz, dacă ati plătit o suma în avans, aceasta va fi rambursată in cont.

 

  •          Daca ati obtinut un cadou pentru comanda este necesar sa returnati si cadoul deoarece comanda de la care v-a-ti retras include cadoul.

 

  •          Suma platita pentru produsul returnat, va fi rambursata in contul specificat in formularul de retragere, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi,nu din momentul ridicarii de catre curier.

 

  •          Nu pot fi returnate produsele care:

o   au facut obiectul unei comenzi speciale

o   au fost distinct personalizate la cererea consumatorului

o   au fost confectionate dupa specificatiile consumatorului (ex: nuantarea     produsului in culoarea dorita de client

o   prezinta urme de lovire, deteriorare, uzura

o   au fost desigilate si nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile si eticheta integre.

o   sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare

o   conținute într-un ambalaj de protecție pe care nu este adecvat să le restituie din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deschis după livrare

o   daca cumparatorul este o persoana juridica

 

  1. Solutionarea litigiilor

 

  •          Cumparatorul are dreptul să contacteze vânzătorul dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a soluționat cererea sau dacă consideră că vânzătorul a încălcat drepturile. Consumatorul are dreptul să depună o cerere (extrajudiciară) de soluționare a litigiilor, în cazul în care vânzătorul a răspuns negativ sau nu i-a răspuns în termen de 30 de zile de la data expedierii. Acest lucru nu alunga posibilitatea consumatorului de a merge în instanță.
  •          Soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare este Inspecția comercială din Cehia, cu sediul social la: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, care poate fi contactată la Česká obchodní inspekce, Inspectoratul central relații și soluționare alternativă a litigiilor, sau electronic la adresa podatelna@coi.cz Adresa de internet: https://www.coi.cz/. Platforma online de soluționare a litigiilor, disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr, poate fi utilizată pentru a rezolva litigiile dintre vânzător și cumpărător în cadrul contractului de vânzare.
  •          Centrul European pentru Consumatori Cehia, cu sediul social la Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, adresa de internet: http:// www.evropskyspotrebitel.cz // este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (EÚ) nr. 1095/2010 al Parlamentului European și al Consiliului. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea litigiilor online privind consumatorii și modificarea Regulamentului (EC) nr 2006/2004 și Directiva 2009/22 / EC (Regulamentul de soluționare a litigiilor pentru consumatori online).
  •          Vânzătorul are dreptul să vândă mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comerțului este efectuat în sfera de competență a acestuia de către Biroul raional competent al Direcției de licențiere comerciale. Inspecția comercială din Cehia supraveghează,printre altele si respectarea Legii nr. 634/1992 Sb. privind protecția consumatorilor.
  •          Compania este operata de o firma din Cehia toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legile Republicii Ceha. Dacă relația stabilită prin acordul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația este reglementată de legea Republicii Cehia. Acest lucru nu afecteaza drepturile consumatorului în conformitate cu legislația generală obligatorie.

Praha 01.05.2021

Filtre
Sort
display