Cauta

Dreptul de retragere din contract

Dreptul de retragere din contract

Formular de retragere DOC

Formular de retragere PDF

Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului și Regulamentul 45/2014 privind normele detaliate pentru contractele la distanta între consumatori și întreprinderi. (II.26.) Consumatorul se poate retrage din contract fără să ofere motive și să returneze produsul comandat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat.

Perioada de exercitare a dreptului de retragere din contract expiră  in 14 zile de la data la care consumatorul sau un alt terț desemnat de acesta preia produsul.

De asemenea, consumatorul își poate exercita dreptul de retragere de la data încheierii contractului până la data primirii produsului.

 

Procedura de retragere din contract:

 

- Dacă decideți să vă retrageți din contract, nu continuați să utilizați produsul. Puteți testa funcționalitatea mărfurilor ca și cum ați face într-un magazin fizic

OUG 34/2014: Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Un produs comandat online care NU este defect dar care este folosit mai mult decat pentru testare apoi returnat cu solicitarea de rambursare a sumei aduce in mod clar si voit un prejudiciu (produs cu valoare diminuata). Aceasta valoare diminuata va fi calculata de catre departamentul de service al meno stránky cu respectarea intocmai a OUG 34/2014.

 

- Vă rugăm să complectati formularul de retragere din contract și să-l trimiteți la adresa noastră de e-mail INFO@PROFISCULE.RO

-Dupa primirea formularului de retragere din contract un operator va lua legatura cu Dvs pentru a stabili data si ora cand sa vina curierul pentru a ridica coletul direct de la adresa Dvs.Va rugam sa nu trimiteti coletul nicaieri fara sa ne anuntati.Costul transportului este suportat de noi numai in cazul in care trimitem noi curierul pentru a ridica coletul.

- Vă rugăm să împachetați produsul cu atenție pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.

- Nu uitați să împachetați tot conținutul,toate accesoriile,pe care le conținea coletul, formularul de retragere din contract si factura, care servește si ca certificat de garanție,și de asemenea, dovada achiziționării produsului.

- După primirea coletului de la firma de curierat și inspecția imediată a acestuia, suma achiziției va fi returnată în contul dvs. specificat în formularul de retragere în termen de 14 zile, inclusiv taxa de livrare, din care poate fi dedusa valoarea diminuata menționata mai sus.

 

 

 

Când vă retrageți din contract, vă recomandăm:

 

- Păstrați toate materialele de ambalare pentru produse, astfel încât să le puteți returna nedeteriorate și complete.

- Pentru a preveni deteriorarea inutilă, nu îndepărtati foliile de protecție.

- Testați funcționalitatea mărfurilor fără murdărire, înmuiere sau deteriorare. Aceasta înseamnă inspectarea și funcționarea vizuală a produsului fără contact cu corpul sau cu substanțe și materiale.  Ca si cum ati testa produsul într-un magazin fizic.

- Testați funcționalitatea de bază a mărfurilor fără a degrada consumabilele. De exemplu, fără a despacheta și a utiliza filtre, tonere, pungi și alte consumabile.

- Testați funcționalitatea de bază a mărfurilor fără a le înregistra în sistemele producătorilor.

- La returnarea mărfii, împachetați corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Costul reparării bunurilor ambalate necorespunzător deteriorate în timpul transportului va fi suportat de consumator.

- Returnați marfa cu accesoriile complete pe care le-ați primit împreună cu marfa pentru a obține înapoi suma totală a prețului de achiziție.

 

Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract (dacă a testat produsul) în ceea ce privește produsele  pentru pomparea apelor, a apei de spălare și a apelor subterane.

 

Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract în cazul unui produs nestandard care a fost fabricat dupa instrucțiunile consumatorului  la cererea sa expresă sau în cazul unui produs care este clar adaptat consumatorului.

 

Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract în cazul produselor legate de utilizarea lor igienică:

 

Păr, piele, îngrijirea corpului, creme,

Umidificator, umidificatoare aromatice. (dacă ambalajul este deschis și folosit)

Lenjerie de corp, șosete, costume de baie (dacă ambalajul a fost deschis și produsul a fost purtat)

Haine de lucru (dacă ambalajul afost deschis și produsul a fost îmbrăcat).

Sticle de apă, sticle de sport.

Produse pentru îngrijirea animalelor, perii, unelte electrice (dacă sunt montate și utilizate)

 

În plus, consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract în cazul unui produs (igienic) care poate fi introdus în deschiderea corpului (ureche, nas, gură ...) neambalat sau testat sau un produs care poate intră în contact cu fluidul corporal:

Căștile care pot absorbi transpirația prin construcție pot intra în contact cu fluidele corporale.

Un termometru pentru urechi care, atunci când este plasat în ureche, măsoară temperatura corpului.

Tester de alcool (dacă pachetul a fost deschis și folosit)

Toate produsele care intră în contact cu părul: ondulator pieptane etc,(care au fost utilizate)

 

De asemenea, consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere:

 

în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea de înregistrări audio sau video sigilate și copii ale software-ului pentru computer, dacă consumatorul a deschis ambalajul după livrare;

 Dreptul de retragere poate fi exercitat și în cazul telefoanelor mobile, brățărilor inteligente, produselor legate de înregistrare (de exemplu, produse Apple, dispozitive Android, dispozitive Windows, dispozitive inteligente asociate cu aplicații, brățări inteligente, contoare de activitate, ceasuri inteligente), dar în cazul în care Consumatorul nu apare pe dispozitivul care face obiectul selecției în legătură cu toate înregistrările, funcțiile de urmărire, contul de utilizator. Până când conturile pentru aplicație sunt anulate sau șterse, până atunci produsul poate fi considerat depreciat, deoarece nu mai poate fi revândut - consumatorul va lua în considerare acest lucru.

Perioada de garanție începe de la data primirii bunurilor de către client, durata acesteia este de 24 de luni în cazul persoanelor fizice - non-antreprenori, în cazul antreprenorilor respectăm Codul comercial, perioada de garanție în acest caz este 12 luni.

Garantia este in baza facturii.

Filtre
Sort
display